Tuesday, September 12, 2017

DS Catia-Delmia-Enovia V5-6R2016 SP4 HF020

A Hot-Fix enables a customer to receive fixes for urgent problems, without having to wait for the next service pack. Unlike the General Availability (GA) and Service Pack (SP) levels, which are scheduled, periodic releases, Hot-Fix releases are not periodically scheduled.
Simply requesting a Hot-Fix does not automatically guarantee that the customer will receive it: all Hot-Fix requests first must be approved and accepted by Dassault Systemes prior to delivery.
Furthermore, a Hot-Fix may contain fixes related to problems reported earlier by different customers. All the files included in the Hot-Fix will nevertheless be installed.

Un hot fix permite a un cliente para recibir correcciones para problemas urgentes, sin tener que esperar para el próximo Service Pack.A diferencia de la disponibilidad general (GA) y Service Pack (SP), que están programadas, notas de periódico, Hot Fix releases no son periódicamente programada.
Simplemente solicitando un Hot Fix no garantiza automáticamente que el cliente recibira: Hot Fix pide primero debe ser aprobado y aceptado por Dassault Systemes antes de la entrega.
Además, un Hot Fix puede contener correcciones relativas a problemas reportados anteriormente por diferentes clientes.Todos los archivos incluidos en el Hot Fix sin embargo será instalado.

Um hot fix permite que um cliente receber correções para problemAs urgentes, SEM ter que esperar o próximo service pack.Ao contrário Da disponibilidade geral (GA) e service pack (SP) níveis, estão programados, prestações periódicas, hot fix releases não são periodicamente regulares.
Basta solicitar um hot fix não garante automaticamente que o cliente irá receber: Hot fix pedidos primeiro devem ser aprovados e aceitos PELA Dassault systèmes antes Da entrega.
Além disso, um hot fix podem conter correções relacionadas com OS problemAs relatados anteriormente por vários clientes.Todos OS arquivos incluídos no hot fix, no entanto, VAI ser instalado.

고정 고객 한 열 받을 수 없는 긴박한 문제 해결, 잠깐 서비스.아닌 일반 접근성 (가) 및 서비스 가방 (넌) 급, 것으로, 정기 원고, 뜨거운 수정 원고 원래 안 정기.
그냥 좀 뜨거운 수리 안 저절로 보증 고객이 받을 것이다. 그것은: 모든 뜨거운 수정 좀, 반드시 먼저 승인 받고 물건을 인도하기 전 재능을 시스템.
또 뜨거운 복구 포함할 수 있는 수정 발표한 관련된 문제를 다른, 손님.모든 파일 '는 뜨거운 고정 설치.

ホットフィックスの顧客は緊急の問題のための修正を受けるのを可能にするには、次のサービスパックを待たなければならない。一般的な有効性とは異なり(ga)とサービスパック(sp)のレベルを定期的にリリース予定で、ホットフィックスをリリースし、定期的に予定されていない。
単にホットフィックスを要請している顧客が受け取ることを保証するものではないことを自動的にすべてのホットフィックス要請を承認したと配達の前にはダッソーシステムによって受け入れられる最初の必要があります。
また、ホットフィックスを含むかもしれない問題への関連の修正を以前に報告し、別の顧客によって。ホットフィックスに含まれるすべてのファイルはそれがインストールされます。

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